Druid

Druidi jsou odpradávna strážci světa. Celé generace zůstávali v pokojném spánku, až dokud se nemuseli vzbudit, aby čelili hrozbě Plamenné Legie. Po Archimondově porážce se Druidi rozhodli zůstat v probouzejícím se světě a pomoci znovu vybudovat území zničené Legií. Útok Legie zanechal obrovskou jizvu v přírodním řádě a druidi se zavázali jej vyléčit. Druid je povolání velmi variabilní. Dá se o něm říct, že umí všechno ale ne pořádně (něco jako Brouk Pytlík). Protože je to bojovník přírody, může na sebe brát různé podoby s různými výhodami. Je schopný být tankem (medvědí forma), damage dealerem (kočičí forma) nebo healerem (normální, lidská forma). Počas levelování je většina druidů feral (tj. kočka nebo medvěd), ale protože ke konci hry se může Druid přeměnit i na strom s bonusem k léčení je i výborný healer.
 

 

Přednosti

  • Mnoho různorodých stylů boje, dostupných díky formám.
  • Možnost přeměnit se na různá zvířat, což mu pomáhá v boji, navíc tak Druid vypadá velmi dobře a může svým vzhledem ohromit začínající hráče.
  • Druid může využít své Cestovní nebo Aquatické formy pro rychlejší cestování, ať už na suchu či ve vodě.
  • Ze všech povolání má nejsilnější buff kouzlo (Mark of the Wild), které zvyšuje Armor, resistance a všechny atributy (str, agi, int, stam, spir).
  • Možnost výběru postavení v partě - DPS, Tank nebo healer.

Nevýhody

  • Může nosit jen látkovou a koženou zbroj.
  • Přestože zvířecí formy nabízejí různé druhy boje, nejsou ve skutečnosti tak všestranné, jako u jiných povolání, kterým se podobají. Mohou být ale stejně efektivní.
  • Pokud je zrovna ve formě nějakého zvířete, nemůže používat kouzla v normální formě běžně dostupné a může být i jinak indisponován.

 

 

 

Schopnosti, kouzla a Talenty u Druida

 

Balance (Rovnováha)

Tato větev je zaměřená na Arcane kouzla jako Moonfire, Starfire, poté vylepšování root efektu (Entanglin Roots) a dalších útočných kouzel, které jsou dostupné v normální formě. Těsně pod brcholem této větve je Moonkin forma, která přináší mnoho bonusů. Druid zaměřený na tento styl boje je většinou pro smích, jelikož behá ve své formě, která vypadá jako Sova a používá kořeny a Starfire, nebo utíká a "spamuje" kouzlo Moonfire, což je velice "profesionální" práce. Větev je proto hlavně pro ty, které lákájí druidovi formy, ale chtějí si pořádně zakouzlit. Takový "boomkin druid" jak se jim přezdívá, dokáže kolikrát ve zranění konkurovat mágů. 

 

Feral Combat (Přeměny)

Jak již napovídá název, tato větev je o přeměnnách a o všem, co s nima souvisí. Forem je 6 -> Bear Form je forma medvěda, který se chová podobně jako Warrior - Tank. Dále cat form je slabší odvar Rogue, poté je tu Aquatic form, který vám umožňuje žít pod vodou bez omezení vzduchem. A nakonec Travel form ... zrychlení běhu ... používá se hlavně pro rychlejší pohyb v boji (a při útěku), jelikož je od levelu 30 stejně jako mount, který je rychlejší. Další formy jsou Moonkin form, která patří do odvětví Balance (magie měsíce a hvězd) a vše zakončuje Flying form, díky které se proměníte ve Vránu a lítáte :) 

 

Restoration (Zotavení)

Pokud se dáte touto cestou, tak je jasné, že chcete být kvalitním healerem. Celá větev je zaměřena na uzdravování. V talentech si ylepšíte především své instant kouzla (kouzla, co nepotřebují žádný čas na vykouzlení). Druid je považován za nejlepšího back-up healera, který díky své pestré škále HoT (Healing over Time) kouzel je schopen postupně naházet na všechny členy party Heal, který je v následujících několika sekundách plně uzdraví. Navíc se společně s discipline priestem určitě počítá jako nejlepší healer do arény.